Experienta unei comenzi de la eMAG.ro

Update 14.02.2018
Multumesc eMAG.ro si cele mai tari firme de curierat din univers Sameday.ro pentru livrare. Eram ironic, nu merita nimeni nici o multumire. Daca e sa multumesc cuiva, meritele se duc celor doi baieti de la firma de curierat care s-au purtat de nota 10. Cu mult bun simt si foarte de treaba.

Draga eMAG.ro tin sa iti spun ca acum mama e fericita!

Update 12.12.2018
Situatia incepe sa devina penibila, stiti expresia “boii înaintea carului”? Cam asta se intampla la mine in acest moment. Baietii astia inteligenti au trimis detergentii dar nu si masina de spalat.

Ce ma supara cel mai tare este ca pe site la eMAG.ro scrie ca produsul a fost preluat din 10 decembrie de curier. Sun la curierul Sameday, ei zic ca nu au nici un produs si ca el se afla in continuare in depozitul eMAG.ro. Sun la eMAG si ei imi zic “se livreaza astazi pana in ora 18:00”.
Pai cum vine treaba asta?

Am 4 apeluri si 2 emailuri trimise catre ei, iar raspunsul lor este “am facut sesizare, revin de indata ce avem un raspuns“. Niciodata nu au revenit cu un apel. Am 3 saptamani de cand s-a facut comanda, masina veche de spalat a fost luata la reciclare a doua zi dupa ce am facut comanda, adica pe 19 noiembrie, astazi e in 12 decembrie si produsul este in continuare in depozitul eMAG.ro

Pe 18 noiembrie 2018 am facut o comanda de la eMAG.ro, un magazin online recent evaluat la 1 miliard de dolari si desi comanda a fost facuta dupa Black Friday, termenul de livrare estimat era 21 – 22 Noiembrie. A trecut perioada asta si au modificat termenul de livrare pe 28 – 30 Noiembrie, dupa au modificat din nou si s-a ajuns la un termen de 10 Decembrie, dupa cele spuse la telefon.

Am recliclat batrana masina de spalat si am primit un voucher de 150 de Lei, ei bine baietii astia de la reciclare au venit a doua zi dupa comanda data sa o ia.

Am sunat de 3 ori la eMag.ro sa ii rog sa livreze mai repede comanda pentru ca am ramas fara masina de spalat, fiecare agent mi-a zis ca va urgenta comanda, ultimul a zis ca dupa ce primeste o confirmare revine cu un apel si a revenit de nu a mai putut.

Dupa 3 saptamani de la comanda, statusul comenzii este acelasi din momentul in care am dat comanda, in contul meu in acest moment figureaza o data estimativa pentru comanda: Data estimata de livrare: 30 noiembrie 2018, Intervalul orar: 09:00 – 20:00 desi astazi suntem in 5 Decembrie.

Acum stau si ma gandesc.. si cu masina de spalat veche luata, fara termen de livrare afisat in contul eMAG.ro, cu 3 apeluri date la ei si un email cu o reclamatie fara un raspuns, eu ce ar trebui sa fac? Cum ar trebui sa procedez? Cum ar fi daca m-as duce cu doi saci de haine la showroom-ul eMAG.ro si sa le pun la spalat intr-o masina expusa acolo. Sa imi pun un scaunel si sa stau cu laptopul in brate sa imi fac treaba pana cand sunt gata rufele de spalat?

(Visited 162 times, 1 visits today)
Please follow and like:

11 Replies to “Experienta unei comenzi de la eMAG.ro”

  1. Si eu am o problema asemanatoare. Data comenzii 16 nov, data estimata de livrare 28 nov…..suntem in 5 nov si nici gand sa ajunga. Neseriosi. Ca sa nu mai vorbesc de faptul ca nu-si asuma ce fac colaboratorii lor, desi eu am comandat de la ei si lor le-am platit.

    1. 5 decembrie nu noiembrie 😛
      Sa inteleg ca tu ai luat ceva de pe marketplace… da acolo e aiurea tare ca nu isi asuma nimic dar de incasat tot emag incaseaza..

  2. Si eu m am aflat in aceeasi situatie, tot masina de spalat, tot aceeasi tempistica pana am anulat tot… Cred ca a fost o problema la masinile de spalat, si nu numai.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *