Plata online a facturilor la Vodafone

De mult nu am mai obisnuit sa imi scriu frustrarile pe blog, dar de data aceasta cred ca m-am enervat un pic. Am fost si sunt fan Vodafone de multi ani, surprinzator am si lucrat pentru ei. Dar in fiecare luna au probleme cu platile online. Am incercat sa le achit prin aplicatie si nu merge, am incercat si prin linkul oferit de ei pe facebook si aceasi problema.

Faza cea mai nasoala si pe cuvant ca nu o inteleg este ca atunci cand iti restrictioneaza apelurile pentru neplata, nu ai cum sa suni nici macar la serviciul de relatii cu clienti. Adica mi-o baga pe Andreea peste tot.

Este vina mea ca tot uit de achitarea facturii, de ceva timp o achit pe ultima suta de metri. Dar totusi nu inteleg de ce exista tot timpul probleme la serviciul lor de plati online.

Dupa o zi, mi-au raspuns cei de la Vodafone si au spus asa:
Buna, Bogdan!
Din capturile de ecran transmise reiese faptul ca acest card nu este activ pentru tranzactii online securizate.
Pentru a verifica din ce cauza nu poti efectua plata online avem rugamintea sa iei legatura cu banca emitenta a cardului.

Si atunci cum se face ca dupa 4 ore, am incercat din nou sa platesc si a functionat fara probleme? UNeori raspunsurile astea clasice devin extrem de enervante pentru ca totul e dupa “manual”, nimeni nu trece de raspunsurile din “manual” si sa ofere o explicatie reala.

(Visited 24 times, 1 visits today)
Please follow and like:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *